پ ن پ های جدید

سرگرمي و تفريح

خوش آمدید

 

گدا : دستشو دراز کرده به مرده ! مَرده میگه : پول بدم ؟ گدا می گه : پَ نه پَ بزن قدش !

.

.

تو اتوبان داشتم با ۱۶۰ تا سرعت میرفتم ، کنترل نامحسوس ناغافل خفتم کرد ، زدم کنار، طرف گفت : کارت ماشین گواهینامه ، مدارک رو بش دادم گفت : این گواهینامته ؟ گفتم پَ نه پَ این علامت مخصوص حاکم بزرگ می تی

.

.

دوری و دوستی!!!! پـَـــ نــه پـَـــ نزدیکی و دشمنی و جنگ و دعوا با مخلفات!

.

.

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۲۰ تا بزن. میگه ۲۰ لیتر؟ پـــ ن پــــ ۲۰ تا قاشق چای خوری!

.

.

رفتم خونه همون دوستم که دندهاش شکسته پسر داییش اومده میگه فقط دندهات شکسته؟ پـَـــ نــه پـَـــ گازش بریده فرمونش قفل کرده ترمزو کلاچشم خرابه میتونی درستش کنی

.

.

پرسید شبی ز حال من دلدارم /گفتم که ز رنگ و بوی تو بی زارم /گفتا نکند 2 تا شده شلوارت ؟ / گفتم پ ن پ فقط تو را دوست دارم!

.

.

بابابزرگم داشت تو خواب صداهای عجیب و غریب در میاورد ! خانمم میگه داره خرناس میکشه؟! پ ن پ داره کانکت میشه ولی چون تو محل ما ADSL نمیدن از dial-up استفاده میکنه 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط Yas75